Oppasdienst

Tijdens de kerkdienst is er op zondagmorgen oppas voor de allerkleinsten (0 t/m 4 jaar) die nog niet naar de kindernevendienst gaan. De kinderen kunnen gebracht worden gebracht naar zaal ‘De Lindetuin’ in Het Kompas. De oppas kinderen gaan samen met de kinderen van de kindernevendienst mee naar de dienst in de kerk na de overdenking.

Vanaf 1 oktober 2019 is er alleen oppas aanwezig wanneer hier een verzoek voor is gedaan.
Dit is wekelijks mogelijk tot zaterdagavond 19.00 uur.
Het verzoek kan worden gedaan bij Hillie Zijlstra (App/bellen) telefoonnummer 06-535 45378

Deze aanpassing is gedaan vanwege een aflopende vraag naar oppas tijdens de diensten. Er wordt wel een rooster gemaakt voor de oppasgroep, maar zij zijn alleen aanwezig bij verzoeken vooraf.