Wijkindelingen

Onze kerkelijke gemeente is verdeeld in vijf wijken.

Wijk Noordoost bestaat uit:
Binnenroede, Bonkelaar, Buitenroede, Fazantenlaan, Kaar, Kievitstraat, Koningsspil, Korenmolen, Kruirad, Leeuwerikstraat, Lijsterstraat, Merelstraat, Molenpark, Nachtegaalstraat (excl. De Wieken), Stelling, Vanghout, Wiekenas, Windpeluw.

Deze wijk is het werkgebied van ds. A. Akkerman.

Wijk Noordwest bestaat uit:
Carry van Bruggenstraat, Eekhoutswijk, Grietmanswijk, Hoofdweg, Jonkerswijk, Kanaalweg, Kerklaan, Kon. Julianastraat 1-24, Laaghalerveen, Linthorst Homanweg, Molenwijk, Pr. Beatrixstraat 1-24, Pr. Margrietstraat, Suermondsweg.

Deze wijk is het werkgebied van ds. A. Akkerman.

Wijk Zuidoost bestaat uit:
Jagerspad, Kon. Julianastraat v.a. nr. 25, Nassaustraat, Oranjestraat, Pr. Bernhardstraat, Pr. Clausstraat, Pr. Hendrikstraat, Pr. Mauritsstraat, Pr. Beatrixstraat v.a. nr. 26, Pr. Marijkestraat, Van Veen's park, Zandmeer.

Deze wijk is het werkgebied van ds. A. Akkerman.

Wijk Zuidwest bestaat uit:
A.M. Sorghstraat, Beukenlaan, Boerenlaan, Brugstraat, De Draai, De Sluiskampen 1-39, Eikenlaan, Elzenlaan, Evert Hendriksweg, Industrieweg, Kastanjelaan, Kon. Emmastraat, Kon. Wilhelminalaan, Kymmelswijk, Leemdijk, Lindelaan, Polakkenweg, Rebenscheidtstraat, Rijksweg, 't Noorden, Tramweg, Vaartweg, Veenhoopsweg, W.A.Scholtenweg.

Deze wijk is het werkgebied van ds. A. van der Heide.

De Sluiskampen v.a. nr. 41 (De Sluiswachter) behoord bij het werkgebied van dhr. J.P. Stoel.

Wijk Ouderen is verdeeld over twee predikanten.
Het werkgebied in deze wijk van ds. A. van der Heide is:
Pr. Beatrixstraat 'De Driemaster'.

Het werkgebied van dhr. J.P. Stoel is:
Nachtegaalstraat 'De Wieken', Bakboord, Gangboord incl. de besloten afdeling nr. 6, Stuurboord en Pr. Margrietstraat 'De Meerpaal'.

Enkele gemeenteleden verblijven in instellingen en wooneenheden buiten Smilde
en er is een groep voorkeursleden die woonachtig zijn buiten Smilde en wel lid zijn van onze gemeente zijn.
Deze gemeenteleden zijn evenredig verdeeld onder de beide predikanten.

In het inlog-gedeelte kunt u een uitgebreid overzicht vinden van de gehele gemeente.
Daar kunt u vinden wie uw contactpersonen zijn in uw wijk. Tevens staat daar een volledige ledenlijst van onze gemeente (zoals voorheen het jaarboek van de kerk).