Tour of Unity-Jongerendienst 16 april

Zondag 16 april om 9.30 uur is er een bijzondere dienst.
Het is soms ontzettend lastig om in verbinding te blijven; met mensen die ‘anders denken’, met mensen die dreigen af te haken en zeker ook met de jongeren. Dit heeft gevolgen voor het samen kerk-zijn, maar ook voor wat we uitstralen buiten de kerkmuren. En dat in een tijd waarin verbinding en een stukje eenheid juist zo belangrijk is.
Jildou Bakker (singer-songwriter) en Hans Borghuis (christelijk spreker) komen graag met hun Tour for Unity naar Smilde om op een positieve manier een impuls te bieden in het zoeken naar verbinding. Laagdrempelig, actueel en relevant, geschikt voor iedereen. Tegen polarisatie en vóór verbinding. Een invulling met eerlijke muziek – die raakt en binnenkomt – door Jildou en een inspirerende, verbindende en interactieve boodschap door Hans. Met veel interactie en relevantie voor het leven van elke dag en het samen kerk-zijn. Bemoedigend én uitdagend, aansprekend voor jongeren, maar ook voor ouderen.
Komt allen en laat je verrassen en inspireren.
Natijd praten we nog na in de glazen verbinding waar uiteraard de koffie klaarstaat.