Eredienst "Voor en van iedereen"

Ongeveer een jaar geleden hebben wij (Herma en Marjan) een plan aan de kerkenraad gepresenteerd.
Een plan waarvan wij denken dat jong en oud zich meer thuis gaat voelen tijdens de erediensten. Gesteund door de kerkenraad, welke het plan in het beleidsplan hebben opgenomen en het COV (Centraal Overleg Vieren) willen wij u laten weten hoe de eredienst, en alles wat er omheen gebeurd, m.i.v. 1 november 2020 er uit gaat zien. De eredienst krijgt een vast format die ook aan gastpredikanten wordt gepresenteerd en waarvan wordt verwacht dat hij/zij zich hierin dienend opstelt t.b.v. onze Protestantse gemeente te Smilde.

Door te klikken op onderstaande PDF-bestand kunt u de gehele brief downloaden en het opgavestrookje uitprinten.

Met vriendelijke groet (mede namens de kerkenraad),
Herma Boerma en Marjan Hof