Grote Boekenmarkt in Smilde

in de Koepelkerk (lift aanwezig)

Zaterdag 17 februari 2024

9.30 - 14.00  uur

Met o.a.:

koffiehoek

verkoop puzzels, bloemstukken

Pinbetaling mogelijk

De toegang is gratis!

Traditiegetrouw wordt op de derde zaterdag in februari een grote boekenmarkt georganiseerd in de Koepelkerk in Smilde.  En elk jaar blijkt het weer een grote publiekstrekker te zijn.

Het gehele jaar door worden er boeken, tijdschriften, cd’s etc. ingezameld. Leden van de Koepelkerkcommissie bekijken de boeken op verkoopbaarheid, daarna worden ze door hen geprijsd en gesorteerd, waarna de boeken op de ruime galerij van de kerk worden uitgestald. De romans apart en de andere titels op onderwerp.

Zo wordt het voor de bezoeker gemakkelijk gemaakt naar een speciaal boek of onderwerp / hobby te zoeken. En natuurlijk lopen er medewerkers rond die kunnen helpen.

Zowel boven als beneden in de kerk staan de boeken uitgestald. Een lift is aanwezig!

En natuurlijk ontbreken de andere ‘kramen’ niet met de verkoop van puzzels, speelgoed, sokken en met een ‘koffie’hoek, waar rond het middaguur snert wordt verkocht. Bloemschiksters tonen hun creativiteit en bieden hun gemaakte stukken ter verkoop aan.

De gehele opbrengst van de markt komt ten goede aan het in stand houden van het prachtige achtkantige monument in Smilde.

Een ieder is van harte welkom!

De boekenmarkt in de Koepelkerk is zaterdag 17 februari van 9.30 tot 14.00 uur geopend.

Inleveren boeken en tijdschriften

Heeft u nog boeken en/of tijdschriften die geschikt zijn voor de verkoop, dan kunnen die bij voorkeur op de woensdagen 24 en 31 januari tussen 10 en 11 uur worden ingeleverd bij de opslag/garage naast de Koepelkerk, Veenhoopsweg 13.

Bovendien is het ook mogelijk op zaterdag 3 februari tussen 10 en 11 uur daar nog boeken te brengen.

Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met Jolanda van Leeuwen via haar e-mailadres: jolanda.m.van.leeuwen@gmail.com

Aanvang