Diverse werkzaamheden in Koepelkerk

Momenteel worden er diverse werkzaamheden gedaan in en om de Koepelkerk.
Het orgel is weer uitgepakt en is in goede conditie en zonder vervuiling weer tevoorschijn gekomen.
De delen van de kerk onder de galerijen is nu ook voorzien van vloerisolatie en de afwerking van die vloerdelen is in volle gang.
Het liturgisch centrum (voorheen 'het vierkant') is ook met een betonvloer afgewerkt met een eigen 'aansturing' voor de vloerverwarming in dat deel. Het liturgisch centrum krijgt zijn eigen oude houten vloer terug. Deze is inmiddels al helemaal op maat gemaakt en wordt definitief aangebracht als het beton daar voldoende droog is en de planken weer mooi schoon gemaakt zijn.
Buiten de kerk waren twee gaten om voorzieningen in de meterkast te krijgen. Deze gaten zijn ook weer keurig afgewerkt.
Binnenkort is het beton in de drie grote vlakken voldoende droog, zodat daar de pakketvloer in aangebracht kan worden.
Kortom, er worden diverse werkzaamheden gedaan en we naderen de voltooiing.