Startweekend rond de Koepelkerk

Thema: verbinden – verbonden – contact

Zondagmorgen 8.30u
begint natuurlijk het traditionele ontbijt. Het heeft altijd wel wat: samen de dag beginnen en lekker genieten van het gekookte eitje, een lekker broodje en vooral ook elkaars gezelschap. Samen eten doet eten! Wel voor het ontbijt je even opgeven.

De kerkdienst en daarna
Met deze feestelijke kerkdienst starten wij het nieuwe winterseizoen. Thema zal zijn ‘verbinding – de touwtjes aan elkaar`. Gospelkoor Together zal haar medewerking verlenen en de feestelijke sfeer van deze dienst verder verhogen. In de dienst kun je je letterlijk verbinden aan anderen. En er komen stellingen bij de `preek` waarop ieder kan reageren door middel van gekleurde papiertjes.
Na de kerkdienst sluiten wij het gemeenteweekend af met het proeven van de vaak heerlijke eigen gebakken taarten, cakes en dergelijke. Wilt u/jij dit jaar ook iets bakken: alvast bedankt! Graag zondagmorgen inleveren in de hal, voor ons is het gemakkelijk als cakes e.d. vooraf gesneden zijn. Ook gaan we enkele nieuwe gemeenteleden uitnodigen om zich voor te stellen tijdens de koffie.

Aanvang