Kerstsamenzang

Traditiegetrouw wordt er op de avond voor kerst een Kerstsamenzang georganiseerd in de Koepelkerk. Ook dit jaar is op dinsdagavond 24 december een ieder van harte welkom in deze monumentale kerk om met elkaar bekende kerstliederen te zingen, te luisteren naar muziek en zang en naar het lezen van o.a. het kerstevangelie door Gerrold Olde.
De muzikale medewerking wordt dit jaar verzorgd door het Chr. Mannenkoor Steenwijk o.l.v. Marco Hoorn, de Chr. Muziekver. Oranje Nassau o.l.v. Wim Stalman en Arjan Kroes op het orgel.
De Kerstsamenzang begint om 20.00 uur. Vanaf 19.40 uur zal Oranje Nassau en de organist alvast een aantal bekende kerstliederen laten horen. Na afloop van de Kerstsamenzang zullen de leden van muziekvereniging Oranje Nassau als toegift ook nog een paar nummers spelen. Aan de uitgang wordt een collecte gehouden om de kosten van deze avond te dekken. De Kerstsamenzangcommissie hoopt ook deze keer op een goede opkomst. Het is ieder jaar weer een feestelijk gebeuren om samen op de avond voor kerst, de kerstavond, het kerstfeest in de Koepelkerk in te luiden.

Aanvang