Beamer- en videoteam

Tijdens de kerkdienst worden met beamers de liederen geprojecteerd op een groot scherm.en met twee camera's worden beeldopnames gemaakt voor live-verbinding op internet.
Om dit elke dienst mogelijk te maken zijn er drie teams. Het eerste team zijn de 'bouwers' van de presentatie. In de voorafgaande week krijgen zij van de predikant de orde van dienst toegezonden (uiterlijk op de woensdag voor de zondagsdienst) en vervolgens wordt door hen de presentatie gemaakt met uitgewerkte liederen en teksten.
Het tweede team zijn de 'presentatoren'. Deze mensen zorgen er voor dat in de dienst de presentatie getoond wordt.
Het derde team is het videoteam. Zij verzorgen de opnames van de dienst en het inmixen van de presentatiebeelden, zodat mensen in het Beurtschip live de kerkdiensten kunnen volgen.

Alle drie teams doen hun werk op toerbeurt, de bouwers werken de presentatie uit thuis en de presentator en videobediening gebeurt vanuit de regiehoek in de kerk.

Het is beperkt mogelijk om via de beamer aandacht te vragen voor bijvoorbeeld een kerkelijke activiteit. Dit kan door een kant en klaar JPG-bestand aan te leveren op breedbeeldformaat (16:9). De te tonen dia aanleveren bij het beamerteam uiterlijk de woensdag voor de zondagsdienst.
Per dienst is er voor maximaal twee activiteiten deze mogelijkheid voor de aanvang van de dienst. Hierbij geldt dat de twee eerste items gekozen wordt.